Thursday, September 29, 2011

Happy Besday,Farah.....


Esok..pukul 5.25 petang...genaplah 15 tahun aku idup kat bumi yang bulat namun penuh berliku nyh...Seminggu sebelum besday aku...aku dah pun maklumkan pada kwn2 yang 30/09/2011 ary laher aku...Ehem3..syok sendiri ke apa nyh..??bukan2...aku bukannya syok sendiri yer...tapi aku memang selalu rasa seronok bila smpai besday aku..bukan sebab present..dan bukan sebab ucapan buat aku...tapi hari tu merupakan salah 1 ary yang sangat bermakna buat aku..

kenapa..??

First,sebab aku mula menghembus nafas pertama dan mula melihat dunia pada ary tersebut..So..trima kasih byk buat umi aku yg tersayang sebab melahirkan aku ke dunia nyh walaupun x pernah diminta..

Second,sebab pada ary nyh,orang akan lebih igt aku..walaupun x pernah diminta...tapi aku tetap menghargai...dan pada hari nyh jugak...keluarga aku akan duduk bersama-sama utk menyambut ary lahir aku...seronok sgt bila 1 keluarga yang selalu sibuk berkumpul...

Third,sebab yg paling utama..napa aku seronok bila nak smpai besday aku..??sebab.....pada ary nyh..segala tekanan yang menekan di jiwa aku...walau seberat gunung sekalipun...aku mampu utk lupakan...

Selasa nyh PMR bermula...

Tapi sikit pun x mngganggu excited di aty aku utk terus idup pada ary lahir aku...Secara kebetulan...minggu nyh merupakan 1 mnggu yang sangat menekan jiwa aku...terlampau byk yg menekan jiwa aku..sehingga aku sakit kepala dan x dpt menghadirkan diri ke sekolah...

Bila pegi sekolah..aku langsung x bleh fokus...kwn2 akulah yg selalu menyedarkan aku dari lamunan...dan bila aku tersedar dari lamunan..air mata aku akan tetap mengalir walaupun dalam kelas..akhirnya..aku terpaksa berulang-alik dari kelas ke tandas dan sebaliknya utk mencuci muka...

what's the problem..???

x mampu utk diceritakan...terlampau rumit utk diceritakan...





video


dan sepanjang aku dlm keadaan tertekan...cuma lagu nyh yang aku layan...nak kata aku jiwang..??katalah..aku x pernah kisah pun..terlampau byk beban di kepala aku...dan segalanya akan aku cuba utk lepaskan pada esok ary...esok ary lahir aku...x sorang pun yg boleh buat aku sedih...aku akan cuba gembira dan tersenyum esok..walaupun berat di aty aku...Tuhan saja yg tahu betapa deritanya jiwa aku terseksa dgn segala tekanan nyh...

Jadi...
Yup..Happy Besday to you...Farah Hazwani...

..Biarlah segalanya berlalu dgn sendiri..kerana aku tetap aku smpai bila2...

(-_-)