Thursday, March 3, 2011

EnTri UnTuK HiLanGkaN RiNdU....


Sejak kebelakangan nih..aku terlampau sibuk...dah 2 bulan tak update blog nih..siannya blog kesayangan aku nih...huhuhu...PMR dah nak
dekat...dah tak bleh main2 lagik...Tambah pulak,tiap kali 2 minggu aku kena datang sekolah untuk mesyuarat Feste' Mas SMUK 2011...Terlampau tertekan...Kadang2 lepas geram jerk kat adik2...biasalah,kakak mithali...Tapi,kekadang lepas geram dengan melukis..menyanyi..dan macam-macam lagik...Takkan nak lepas kat adik jerk...nanti lari plak adik-adik kesayangan aku tuh...huhuhu...


Banyak perkara yang berlaku sepanjang aku tak update blog nih...Nak cerita pun terlampau panjang...Apapun,aku tak bleh terlampau lama untuk mengupdate blog kali nih..coz aku betul2 sibuk..ini saja nak melepaskan geram jari yang nak bergerak-gerak untuk menaip...huhuhu...

Facebook pun dah lama tak bukak...Lagipun, tak penting sangat pun fb tuh..Formspring pun jauh sekali..Apatah lagik Yahoomail...Pasni,kawan2 cyber aku,klu rindu kat aku..addlah aku kat Yahoo...hahaha..ada ker orang nak rindu kat aku...??Aku bukannya Angelina Jolie..Ataupun Johny Depp...


Waktu aku menulis entri nih...hanya ada masa lagik beberapa hari untuk aku menduduki peperiksaan Pra-PMR 1...hurm..klu cikgu x puas hati,memang kena turun kelaslah...aku rasalah..aku tergolong dalam golongan tuh,mungk
in...coz matematik memang dah tak boleh masuk dalam kepala aku...yup..memang dari sekolah rendah lagik...Terlampau risau dan takut...Tapi,apakan daya..risaunya aku dengan cara aku sendiri...hurm..bukannya bermaksud aku tak study...tpi,aku study sambil berehat dan mendengar nasyid...yup..tak dinafikan itulah sa
lah satu perangai pelik dan unik yang ada pada aku...mungkin orang lain,klu melakukan seperti itu..ilmu tak masuk ke dalam kepala...tpi,bagi aku itulah cara yang terbaik untuk aku belajar...memang berkesan..klu kat sekolah pun..sambil belajar aku menyanyi...hurm...jgn cuba klu tak nak tanggung risiko..hanya org2 tertentu jerk..hahaha...






Seseorang yang aku tunggu bertahun-tahun dari tempat yang jauh pulang..tapi,cuma seketika...hurm..kenapalah sekejap sangat...tak memandai dengan penantian aku selama bertahun-tahun...huhuhu...tak apalah..biarlah dia pergi..coz dia pergi kerana Allah...jadi aku tak mampu menghalangnya..namun aku mampu mendoakannya...huhuhu..cantik betul ayat aku.....

(^-^)

p/s : begitu banyak yang ingin diceritakan...tapi,bila difikirkan balik...biarlah setengah dari kenangan tuh hanya disimpan di dalam hati dan cakera memori aku saja...

No comments:

Post a Comment