Tuesday, March 13, 2012

Gambar2 Ilusi 0ptik ! ~

Aku pun tak tau laa napa...sejak kebelakangan ni aku suka bukak dan carik himpunan gambar-gambar ilusi 0ptik kat g00gle image...

dalam byk2 gambar yang aku suka bukak tu...ada tiga gambar ilusi 0ptik yang ada kaitan dengan p0k0k paling aku suka....jadi,kat sini aku akan letakkan ketiga2 gambar ilusi 0ptik yang aku suka tu...s0...try it,k ! :)

Gambar 1st : Sangat Senang


~ Dalam gambar ini,sebenarnya mempunyai 0rang ketiga..cuba anda carik di manakah 0rang ketiga tersebut...???petunjuk kepada 0rang ketiga ialah Ratu Vict0ria.. ~


Gambar 2nd : Agak susah


~ Gambar ini bukan sekadar 0rang yang berbaring dalam selimut putih seperti yang anda lihat...sebenarnya terdapat dua 0rang lelaki tua dan se0rang wanita di dalam gambar ini..cuba anda carik di manakah kedua2 lelaki tua dan wanita tersebut...???petunjuk kepada 0rang tua ialah tertunduk kesedihan..sementara petunjuk kepada wanita ialah membelai rambut.. ~


Gambar 3rd : Susah


~ B0lehkah anda menemui se0rang bayi di dalam gambar ini...???petunjuk kepada bayi tersebut ialah bayi di dalam kandungan..~

*****

bagi aku...sebenarnya gambar kedua lebih susah dari yang ketiga...tapi entah laa...pemikiran setiap individu berbeza kan..???s0,selamat mencuba !

^_^

p/s : ke k0rang rasa sumanya senang ??he3...

No comments:

Post a Comment