Saturday, February 11, 2012

Ya Allah...Aku Telah Khilaf !


Sejak kebelakangan ni...aku slalu sgt rsa yg aku ni mrupakan s0rang hmba Allah yg sgt2 brd0sa....n aku slalu rsa yg mati 2 dkat sgt dgn aku...korang ada rsa x mcm yg aku slalu rsa....???



~ sekadar peringatan ~


Bila difikirkan balik....Ya Allah....berd0sanya aku...!!

Sebelum ni....aku adalah seorang gadis yg sgt2 mnjaga peribadi aku....akulah yg paling bncikan c0uple di kalangan rakan2....

tp sbb aku terlupa prinsip idup aku sbgai sebiji epal....aku terlanjur berc0uple dlm 1 tempoh yg singkat....Ya Allah....walaupun ianya 1 temp0h yg singkat....Tapi aku rsa sgt2 berd0sa....Aku bet0l2 khilaf !

Mimpi yg Allah S.W.T anugerahkan wat aku....mmpi 2 bt0l2 telah mnyedarkan aku...maaf,aku x bleyh critakan mmpi apa...c0z aku xnk difitnah menipu...

Ya Allah...aku bt0l2 sdeyh dgn apa yg aku dah lakukan skang....merugikan diri aku sndri ! Selayaknya aku bersyukur dgn apa yg aku dah miliki skang.....Dan sepatutnya aku bersyukur c0z Allah dh tunaikan 1 prmntaan aku yg sgt2 bermkna dlm idup aku....

Sememangnya 0rg2 yg mngenali aku dgn lbih dekat...xkn prcya yg aku ingin brubah...tp biarlah Allah sja yg tau niat di aty aku yg sbnarnya...





Apa yg pnting skang....aku dh xnk berpaling ke blakang lg....aku xnk jd Farah Hazwani yg dlu...dy s0rang p0mpuan yg mcm lalang ditiup angin...!

Aku nk jd Farah Hazwani yg mcm Aina Fariza Aisya...s0rang p0mpuan yg tegas dlm pegangan prinsip idup...Siapa Aina Fariza Aisya...???Biarlah rhsia...sbb klu aku nk trangkan p0wn....k0rang xkn pnah faham...

Prinsip idup aku sbgai sebiji epal...aku akan tetap ik0wt smpai bila2...kli ni aku xkn lupakan lg pinsip aku yg pling pnting nyh....

sbb....idup sbgai sebiji epal....wat aku dpt rsa...erti idup n cnta yg sbnarnya di sisi Islam....:)

No comments:

Post a Comment