Wednesday, May 23, 2012

Happy Birthday My Best Friend !!! :)


Entri ni aku taip ringkas2 jer,khas buat kawan baik aku,Siti Khodiejah Binti Mohd Tibroni ... Lahir 23 May 1996 sama macam si 'Matahari' .. he3 .....

Seronok berkawan dengan kau sebab kau memang penyabar larh ..... Aku wat perangai gila apa2 skaly pun,kau memang sabar jer ... Macam tadi,kau marah sebab aku tulis kat whiteboard dalam dewan periksa " Esok Birthday Siti Khodiejah Tibroni,23 May 1996" ... tapi kau tetap cool and wat2 muka terbaekk ... tapi aku tetap tau kau marah pasal kau tak nak wat trademark kita iaitu trademark gila " kawan baik ~ " ~ :P

kau nak hadiah,sila tuntut dalam masa 7 hari dari sekarang ... Limited kepada 0.50 sen jer k ... he3 ... just kidding sis !

^_^

p/s : tua dah kawan aku nyh .... he3 ... aku lambat lagi nak tua ~


No comments:

Post a Comment