Sunday, May 6, 2012

May is an important month :)

Sebab aku kata bulan Mei adalah bulan yg penting coz 3 sebab ... :

First,bulan ni merupakan bulan hari lahir arwah tok aku bersamaan dgn hari arwah nenek aku meninggal ... Bulan Mei jugak arwah sepupu aku meninggal ... Tarikh2 yg aku takkan lupa sampai bila2,insyaallah ... :')

Second,bulan Mei ni merupakan Hari Guru ... Selamat Hari Guru ! :D
Buat guru2 aku yg aku sayangi larh ... dan minta maaf byk2 yer cikgu ... sbb spnjang mngajar sy,sy ni nakal,malas cket,dan byk sgt kerenahnya ... hu3 ... sy syg cikgu ! :')

Third,bulan Mei ni ada Hari Ibu ... wah2 ... Selamat Hari Ibu buat umi yg melahirkan aku ... trima ksih pda umi coz jga aku dri kecik smpai ke besar panjang ni ... he3 ... meskipun kadang2 angin bertukar menjadi ribut,hati aku tetap tak berubah,umi tetap teguh ada di hati aku ... i love you so much umi ! :')

Lastly,bulan Mei ni merupakan bulan peperiksaan penggal 1 ! ngee ... ni yg paling tak menyeronokkan untuk aku taip ni ... aku kena study rajin2 ... supaya aku boleh bagi hadiah kejayaan yg sebenar,yg lebih bermakna buat ibu bapa aku dan guru2 ...


sekarang aku tengah exam ... hu3 ... mnggu ke-3 adalah mnggu depan dan semuanya akan berakhir ... :')

aku dah niat tak nak bukak facebook lagi sebelum exam ary tu ... tapi aku batalkan niat aku dan teruskan jugak bukak facebook coz aku tak boleh berjauhan darinya ...

actually,bukan tak boleh berjauhan dari facebook tu,tapi dari orang tu ...

siapa dia,aku tetap akan rahsiakan ... ary tu aku dah cuba tak bukak facebook selama 2 hari pun,aku dah rasa gelisah nak bukak ...

by the way,lastly ... aku nak ucapkan Good Luck untuk diri aku sendiri dalam exam ni,juga kepada kawan2 semua,good luck k ... dan Selamat Hari Ibu kepada umi aku ... juga Selamat Hari Guru kepada semua guru specially umi aku jugak ... Selamat Hari Lahir buat kawan baik aku,Siti Khodiejah Binti Mohd Tibroni ... May Allah Bless You,best friend ... :')

p/s : besday ramai org ni ... so,happy birthday utk semua larh ! hehe ... :P

No comments:

Post a Comment