Thursday, May 24, 2012

~ Sambutan Hari Guru Yang Hambar ~

Kenapa ...??? Aku pun tak tau ... First,mungkin sebab kamera aku hilang ... Selalunya aku akan bawak kamera aku ke sekolah dan amik gambar ( specially gambar curik2 ) ... Tapi tadi aku tak boleh bawak dan membuatkan mood aku down terus ... Jadik aku buat pentomen dan lepas habis selesai,aku terus naik atas ... Aku tak nak tengok semua acara lain ... Menyakitkan hati aku dan menyedihkan hati aku jer ... Huhu ...


Dan mungkin jugak aku sedih sebab esok terus cuti lama ... Sepanjang cuti,aku dah tak boleh tengok dan jumpak dia macam yang selalu aku buat ... Dia tu sapa2 jer larh ... tak perlu kot aku nyatakan di sini ... Btw,serius tengah sedih sekarang ...

Dan sebab aku sedih ... Aku duduk atas sorang2 ... Menunggu bila waktunya akan datang ... Waktu aku akan pegi jauh dari kesedihan nyh ... Huhu ...

# Rindu itu memeritkan ! #

(T_T)

No comments:

Post a Comment