Friday, August 17, 2012

Saat-saat Terakhir Sebelum Cuti Raya :)

Hari Rabu (15/8/2012) merupakan hari terakhir aku dan kawan-kawan di sekolah . Aiseh,ayat macam orang dah nak berhenti sekolah jer ... Actually,cuti larh sebab dah nak raya .. Seronok jer kawan-kawan aku,tak sabar nak beraya . Sementara aku,bermuram durja gara-gara aku adalah manusia yang paling tak suka cuti panjang . Apapun,aku bawak kamera pada hari terakhir sekolah tu .

Kamera + Aku = A Lot Of Memories :)

Hari tu larh,ramai orang datang salam dengan aku,minta maaf,cium pipi . Ahh ... so sweet ... :D Ada pulak adik-adik yang aku tak tau nama pun,tapi dorang dengan ramahnya datang salam dengan aku dan bagi nombor telefon dorang . Panggilan ''Kak Farah'' atau "Kak Hazwani" selalu jer kedengaran di telinga aku ni . Ehem2 ! Famous ker aku nih ? Takda larh .. Just kidding .. Hihi ... *malu :3*

- Mengemas untuk pulang ke rumah -

- Tunggu giliran nak salam cikgu -

- Beratur panjang tunggu giliran -

- Muka sabar tunggu duit raya -


Aku tunggu sekejap jer . Nak tau kenapa ? Sebab aku buat taktik kotor . Hihi .. Aku turun dari kelas lambat . Then,bila dah turun,dengan muka slambernya aku sembunyi dalam kelas dengan kawan aku,dan mencelah slow2 ke barisan depan . Kikiki ... ^_^

Dan aku berjaya salam dengan semua cikgu tanpa membuang masa . Hasilnya ...


taraa ...! selamat tinggal org di belakang ! turn aku dah lepas ..! ngee ... yeahh ... siap dpt duit raya lagi dah tua ni . Hihi ...

- Kucing aku,Cuty sebagai menteri kewangan aku -

Haha .. menteri kewangan aku bukan calang-calang punya makhluk tau ! :P

p/s : bila cuti ni akan berakhir ? tak best pun tau ! @_@

No comments:

Post a Comment